יתמכו בבלוך? נציג ש"ס בבית שמש מתייחס למועמדות גרינברג

איתי גדסי No Comments on יתמכו בבלוך? נציג ש"ס בבית שמש מתייחס למועמדות גרינברג

חבר מועצת העיר בית שמש, ישראל רמתי מש״ס מתייחס בשיחה עם 'קול חי', למועמדותו של שמואל גרינברג מטעם דגל התורה לראשות העיר: "אני מקבל טלפונים על התנהלותו בעת שכיהן כיו״ר הנהלת המתנסים. האינטרס של ש״ס הוא שיכהן ראש עיר שיהיה הכי טוב עבור ציבור הבוחרים שלנו ואת זה צריך לשקול בכובד ראש"

חבר מועצת העיר בית שמש, ישראל רמתי
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ש"ס תתמוך בעליזה בלוך? ישראל רמתי, חבר מועצת העיר בית שמש מש״ס אומר ל'קול חי', כי "מאז הודעת דגל התורה על הצבתו של שמוליק גרינברג לתפקיד ראש העיר מטעמם. אני מקבל טלפונים רבים ממנהלי מוסדות המספרים על אטימות וטריקות דלת לא מידתיות מגרינברג בעת שכיהן כיו״ר הנהלת המתנסים העירונית". לדבריו: "בסופו של דבר האינטרס של ש״ס הוא שיכהן ראש עיר שיהיה הכי טוב עבור ציבור הבוחרים שלנו ואת זה צריך לשקול בכובד ראש".

כזכור, דגל התורה הכריזה לאחרונה על שמואל גרינברג כמועמד מטעמה לראשות העיר בית שמש בבחירות הקרובות. גרינברג הוא איש ניהול שמנהל כיום את אגף חינוך חרדי בעיריית ירושלים ולפני כן כיהן כסגן ראש העיר בית שמש.

"ההחלטה התקבלה בראיה רחבה להשפעתה המכרעת והאסטרטגית של הקדנציה הקרובה לצביונה הרוחני ועתידה ההתפתחותי של העיר המתעתדת בס"ד להפוך לאחת מהגדולות והמשפיעות בארץ", נכתב ביתד נאמן. "מרנן ורבנן גדו"י שליט"א הביעו תקוותם כי מועמדות הרב גרינברג תלכד את כלל הציבור החרדי למען ניצחונה של היהדות החרדית בעיר".

יו"ר 'דגל התורה' בבית שמש: "בלוך איחדה את כולם נגדה"

ראש עיריית בית שמש: "מרגיש לא נכון לעזוב באמצע"

סמוטריץ' תוקע דגל בבית שמש: נתי גבאי יוביל



0 תגובות